Szerkesztőket keresünk!
Szeretsz bringázni, és szívesen írnál róla itt? Várunk a szerkesztőcsapatba!
Jelentkezz az info@kerekvaros.hu címen!
Címkék
Autómentes Nap
babaufó
baleset
balesetmegelőzés
Barcs
biztonság
bringa
bringaparkoló
bringaút
bringásreggeli
Bringázz a Munkába!
családi rendezvény
ekf
EKF-Pécs2010
erdei kerékpár
erdőtörvény
Gubacsos
gyerek
kerékpár
kerékpár kölcsönzés
kerékpáros baleset
kerékpáros turizmus
kerékpártárolók
kerékpárút
kidical mass
koppenhága
KRESZ-oktatás
kritikus tömeg
Kritikus tömeg Pécs
Magyar Kerékpárosklub
Orfű
Ormánság
ovi
ovibringa
pellérd
ptkk
Pécs
Pécs-Orfű kerékpárút
szabadidő
téli bringázás
Velosophie
viharkár
városi bringázás
Zöldút
útfenntartás
Legutóbbi hozzászólások
- Csongor - Kerékpárút fejlesztés a Dráva mentén
- Keményfi Balázs - Kerékpárút fejlesztés a Dráva mentén
- törzsmókus - Ingyen szögesgumit a bringásoknak!
- Eliksz - Balesetveszély a pellérdi bringaúton
- S. Attila - Megújul a bringás híd
Az építész tényleg nagyot alkotott a corracél térplasztikával, látszik, hogy nagyon igényeset akart alkotni és ez sikerült is. Csak épp a praktikum hibádzik: ha esik az eső, akkor az lesz, hogy a bringát beviszik a bejárathoz a tető alá, a portás meg veszekedni fog velük… örök vita lesz ebből. Miért? Mert a tervező úgy tudja, hogy az autóparkolónak nem kell fedettnek lenni, tehát a bringaparkolónak sem. Tévedett. Nem szólnék, ha ide is csak a “P” tartókat tették volna le: kevés pénzből ennyi szolgáltatást lehet nyújtani, de ilyen sok pénzből elvárható lett volna a fedett megoldás – építészetileg is szép feladat (v.ö.: szabadtéri feszített ponyva szerkezetek Ausztriában a Fertő tó körül…)