Szerkesztőket keresünk!
Szeretsz bringázni, és szívesen írnál róla itt? Várunk a szerkesztőcsapatba!
Jelentkezz az info@kerekvaros.hu címen!
Címkék
Autómentes Nap
babaufó
baleset
balesetmegelőzés
Barcs
biztonság
bringa
bringaparkoló
bringaút
bringásreggeli
Bringázz a Munkába!
családi rendezvény
ekf
EKF-Pécs2010
erdei kerékpár
erdőtörvény
Greenway
Gubacsos
gyerek
Három Folyó Kerékpárút
kerékpár
kerékpár kölcsönzés
kerékpáros baleset
kerékpáros turizmus
kerékpártárolók
kerékpárút
kidical mass
koppenhága
Kritikus tömeg Pécs
Magyar Kerékpárosklub
Mecsek Zöldút
Orfű
Ormánság
ovibringa
pellérd
ptkk
Pécs
Pécs-Orfű kerékpárút
szabadidő
téli bringázás
Velosophie
városi bringázás
Zöldút
árvédelmi töltés
útfenntartás
Legutóbbi hozzászólások
- Csongor - Kerékpárút fejlesztés a Dráva mentén
- Keményfi Balázs - Kerékpárút fejlesztés a Dráva mentén
- törzsmókus - Ingyen szögesgumit a bringásoknak!
- Eliksz - Balesetveszély a pellérdi bringaúton
- S. Attila - Megújul a bringás híd
Az építész tényleg nagyot alkotott a corracél térplasztikával, látszik, hogy nagyon igényeset akart alkotni és ez sikerült is. Csak épp a praktikum hibádzik: ha esik az eső, akkor az lesz, hogy a bringát beviszik a bejárathoz a tető alá, a portás meg veszekedni fog velük… örök vita lesz ebből. Miért? Mert a tervező úgy tudja, hogy az autóparkolónak nem kell fedettnek lenni, tehát a bringaparkolónak sem. Tévedett. Nem szólnék, ha ide is csak a „P” tartókat tették volna le: kevés pénzből ennyi szolgáltatást lehet nyújtani, de ilyen sok pénzből elvárható lett volna a fedett megoldás – építészetileg is szép feladat (v.ö.: szabadtéri feszített ponyva szerkezetek Ausztriában a Fertő tó körül…)