- Következő cikk Nem tudja a jobb kéz, mit csinál a bal… ???
- Előző cikk Kiküldött tudósítónk jelenti a tengerentúlról

Honlapunk megújítását és fenntartását a Nemzeti Együttműködési Alap támogatja
Címkék
babaufó
baleset
balesetmegelőzés
biztonság
bringa
bringaparkoló
bringaút
bringásreggeli
Bringázz a Munkába!
családi rendezvény
EKF-Pécs2010
erdei kerékpár
erdőtörvény
Greenway
Gubacsos
gyerek
kerékpár
kerékpár kölcsönzés
kerékpáros baleset
kerékpáros turizmus
kerékpártárolók
kerékpárút
kidical mass
koppenhága
Kovácsszénája
kritikus tömeg
Kritikus tömeg Pécs
Magyar Kerékpárosklub
Mecsek Zöldút
Orfű
Ormánság
ovi
ovibringa
pellérd
ptkk
Pécs
Pécs-Orfű kerékpárút
Siklós kerékpárút
szabadidő
téli bringázás
Velosophie
városi bringázás
Zöldút
árvédelmi töltés
útfenntartás
Legutóbbi hozzászólások
- Csongor - Kerékpárút fejlesztés a Dráva mentén
- Keményfi Balázs - Kerékpárút fejlesztés a Dráva mentén
- törzsmókus - Ingyen szögesgumit a bringásoknak!
- Eliksz - Balesetveszély a pellérdi bringaúton
- S. Attila - Megújul a bringás híd
Ez mind nagyon szép és jó. Azért én csak megkérdezném Mávstart elvtársat, hogy addig is a kultfőváros Pécsről miért a negyven éves vagonok 70 fokos meredélyén (peronajtónak becézik ezt a lépcsőszörnyet a vasútnál), bő kézzel mért negyven centi széles, tankelhárításra méretezett erejű visszavágó ajtók segítségével kell fölizzadnia a túrakerékpárt az IC-re (is) annak, aki ezért a mókáért még fizet is, miközben pl. az európai metropolis Sárbogárd City és Bp. között alacsony padlós vadiúj szerelvények garázsnyi tágas bringaperonjai küzdenek keményen a mintegy nulla darab túrabringával.
A válaszokat a német, osztrák, francia, holland és horvát kerékpárosszövetség irodájába kérném, „Költekezőkész, idősebb európai kerékpáros turisták tömeges kultfővárosi látogatására készült föl a magyar vasúttársaság” jeligére.