Épül a Felsővámház utcai „kerékpárút”

Villanyoszlopok és elektromos kapcsolószekrények az út közepén… úgy gondoltuk nem tartogat további meglepetéseket a Felsővámház utcai „kerékpárút” építése. Tévedtünk.

A Felsővámház utcai "kerékpárút" a Katalin utcánál

Amint lapunkban korábban már beszámoltunk róla, kerékpárút épül a Felsővámház utca északi oldalán a Búza tértől (majdnem) a Zsolnay Kulturális negyedig. https://www.kerekvaros.hu/kerekparut-epul-pecsett/

Az építés közben derült ki, hogy a 4 db villanyoszlop és egy elektromos kapcsolószekrény áthelyezésével korábban nem számoltak. 

Felsővámház utca – Orsolya u. sarok

... kiemelt járdaszegély a kerékpárúton

a másik irányban sem jobb

Az Orsolya utca felől, erre a szituációra találták ki az „utat keresztező kerékpárút” táblát

A Vöröskereszt utca saronkál véget és a kerékpárút - a hegyről lejövő járművekkel szemben semmilyen forgalomtechnikai védelem nincs a kerékpárosok számára!

A 6 m széles járdán folytatódhatott volna a kp. út legalább a gyalogátkelőig, ha már a Zsolnay-negyed a cél…

 

A Felsővámház utca Búza tér felőli végén. A tábla jelentése "kerékpárút". És hol menjen a gyalogos?

A Felsővámház utcában a reggeli órákban tucatnyi bringással lehet találkozni, ez a város egyik fő kelet-nyugat irányú kerékpáros útvonala. Ezen a vonalon lehet a leggyorsabban megközelíteni a Budai kertvárosból a belvárost.

You may also like...

4 hozzászólás

  1. TomJoe szerint:

    Ez nem bicikli út csak járda!!!! nem alkalmas a biztonságos bicikli közlekedésre!!!

  2. vaandor szerint:

    Ugyan már, mióta követelmény egy kerékpárútnál, hogy biztonságos közlekedésre alkalmas legyen? Magyarországon az nem divat…

    Ps.: „Igazold hogy nem vagy robot: írd be, hogy marha.” Ezek szerint aki nem robot, de kommentel az marha? 🙂

  3. kerekes775 szerint:

    Ez a „kerékpárút” (és az egész utca felújítási kálváriája és végeredménye) mindennek a legalja, s egy nagy-nagy bizonyítvány az országról. Amúgy a sokadik kérés és Kritikus Tömeg felvonulás után sem látok egyetlen egy olyan táblát sem, amelyik kirakása után a megfelelő egyirányú utcákba az ellentétes oldalról is betekerhetnénk.