- Következő cikk Nem tudja a jobb kéz, mit csinál a bal… ???
- Előző cikk Kiküldött tudósítónk jelenti a tengerentúlról
Szerkesztőket keresünk!
Szeretsz bringázni, és szívesen írnál róla itt? Várunk a szerkesztőcsapatba!
Jelentkezz az info@kerekvaros.hu címen!
Címkék
Autómentes Nap
babaufó
baleset
balesetmegelőzés
Barcs
biztonság
bringa
bringaparkoló
bringaút
bringásreggeli
Bringázz a Munkába!
családi rendezvény
ekf
EKF-Pécs2010
erdei kerékpár
erdőtörvény
Gubacsos
gyerek
kerékpár
kerékpár kölcsönzés
kerékpáros baleset
kerékpáros turizmus
kerékpártárolók
kerékpárút
kidical mass
koppenhága
KRESZ-oktatás
kritikus tömeg
Kritikus tömeg Pécs
Magyar Kerékpárosklub
Orfű
Ormánság
ovi
ovibringa
pellérd
ptkk
Pécs
Pécs-Orfű kerékpárút
szabadidő
téli bringázás
Velosophie
viharkár
városi bringázás
Zöldút
útfenntartás
Legutóbbi hozzászólások
- Csongor - Kerékpárút fejlesztés a Dráva mentén
- Keményfi Balázs - Kerékpárút fejlesztés a Dráva mentén
- törzsmókus - Ingyen szögesgumit a bringásoknak!
- Eliksz - Balesetveszély a pellérdi bringaúton
- S. Attila - Megújul a bringás híd
Ez mind nagyon szép és jó. Azért én csak megkérdezném Mávstart elvtársat, hogy addig is a kultfőváros Pécsről miért a negyven éves vagonok 70 fokos meredélyén (peronajtónak becézik ezt a lépcsőszörnyet a vasútnál), bő kézzel mért negyven centi széles, tankelhárításra méretezett erejű visszavágó ajtók segítségével kell fölizzadnia a túrakerékpárt az IC-re (is) annak, aki ezért a mókáért még fizet is, miközben pl. az európai metropolis Sárbogárd City és Bp. között alacsony padlós vadiúj szerelvények garázsnyi tágas bringaperonjai küzdenek keményen a mintegy nulla darab túrabringával.
A válaszokat a német, osztrák, francia, holland és horvát kerékpárosszövetség irodájába kérném, „Költekezőkész, idősebb európai kerékpáros turisták tömeges kultfővárosi látogatására készült föl a magyar vasúttársaság” jeligére.