Kerékpárszállító kocsik a MÁV-nál

1 hozzászólás

  1. nedudgi szerint:

    Ez mind nagyon szép és jó. Azért én csak megkérdezném Mávstart elvtársat, hogy addig is a kultfőváros Pécsről miért a negyven éves vagonok 70 fokos meredélyén (peronajtónak becézik ezt a lépcsőszörnyet a vasútnál), bő kézzel mért negyven centi széles, tankelhárításra méretezett erejű visszavágó ajtók segítségével kell fölizzadnia a túrakerékpárt az IC-re (is) annak, aki ezért a mókáért még fizet is, miközben pl. az európai metropolis Sárbogárd City és Bp. között alacsony padlós vadiúj szerelvények garázsnyi tágas bringaperonjai küzdenek keményen a mintegy nulla darab túrabringával.

    A válaszokat a német, osztrák, francia, holland és horvát kerékpárosszövetség irodájába kérném, „Költekezőkész, idősebb európai kerékpáros turisták tömeges kultfővárosi látogatására készült föl a magyar vasúttársaság” jeligére.